نمایش 7–12 از 42 نتیجه

چرندنویسی در رسانه‌ها

بدون امتیاز 0 رای
چرندبافی پیچاندن دروغ‌ها در پوششی از جزئیات زائد‌ و قانع کننده‌ است. چرند«ابهام غیر قابل شفاف‌سازی» است. هرگونه زبان، آمار و ارقام، تصاویر داده‌ای و سایر اشکال ارائه به قصد ترغیب و تأثیرگذاری روی مخاطب از طریق حواس‌پرتی، خسته کردن، گیجی و ترساندن او، همراه با بی‌توجهی آشکار به حقیقت و انسجام منطقی
0
رایگان!

بلاگری و تاثیر آن بر روی سبک زندگی زنان ایرانی

بدون امتیاز 0 رای
بلاگر به کسی اطلاق می‌شود که با کسب شهرت و معروفیت در حرفه‌ی خود صاحب نظر باشد. به طوری که از دیدگاه خودش و بر اساس تجربه‌ها، نظریات و سلیقه‌ی شخصی خودش در مورد موضوعات مختلف اظهار نظر و تولید محتوا می‌کند و نظرات او مورد قبول مردم است.
0
رایگان!

صهیونیسم رسانه‌ای

بدون امتیاز 0 رای
رسانه‌ها یکی از مهم‌ترین ابزارهای مؤثر دنیای امروز در کنترل چالش‌های جهانی و جهت‌دهی به آن‌ها هستند، رسانه‌ها هم می‌توانند افکار عمومی جهان را نسبت به مسأله‌ای حساس کنند و هم اینکه از سوی دیگر افکار مردم را نسبت به قوم یا مسئله‌ای تخریب کنند.
0
رایگان!

رهایی از وابستگی به فضای مجازی

بدون امتیاز 0 رای
شما چند ساعت از اینترنت و فضای مجازی استفاده می‌کنید؟
0
رایگان!