نمایش 7–12 از 45 نتیجه

شگردهای رسانه‌ای در علوم شناختی

بدون امتیاز 0 رای
این فایل شامل نود مورد از تکنیک شگردهای رسانه ای در علوم شناختی است که به صورت خلاصه همراه با مثالهای روز ارائه شده است همانطور که شگردهای رسانه‌های بیگانه برای تغییر ذهن مخاطب فارسی زبان هرروز بیشتر می‌شوند برای شناختن و درک این جنگ شناختی قسمتی از سواد رسانه‌ای موردنیاز امروز ایرانمان است.
0
رایگان!

چرندنویسی در رسانه‌ها

بدون امتیاز 0 رای
چرندبافی پیچاندن دروغ‌ها در پوششی از جزئیات زائد‌ و قانع کننده‌ است. چرند«ابهام غیر قابل شفاف‌سازی» است. هرگونه زبان، آمار و ارقام، تصاویر داده‌ای و سایر اشکال ارائه به قصد ترغیب و تأثیرگذاری روی مخاطب از طریق حواس‌پرتی، خسته کردن، گیجی و ترساندن او، همراه با بی‌توجهی آشکار به حقیقت و انسجام منطقی
0
رایگان!

بلاگری و تاثیر آن بر روی سبک زندگی زنان ایرانی

بدون امتیاز 0 رای
بلاگر به کسی اطلاق می‌شود که با کسب شهرت و معروفیت در حرفه‌ی خود صاحب نظر باشد. به طوری که از دیدگاه خودش و بر اساس تجربه‌ها، نظریات و سلیقه‌ی شخصی خودش در مورد موضوعات مختلف اظهار نظر و تولید محتوا می‌کند و نظرات او مورد قبول مردم است.
0
رایگان!